Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu on meille avainasia.

Tutustuthan ensin meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä niistä vastausta, saat henkilökohtaista palvelua puhelimitse, verkossa ja hyvinvointikeskuksissa myös paikan päällä!

 

Omaa asiakkuuttasi voit hallita Oma Fressi -palvelussa.

Yleinen

Hyvinvointikeskukset ovat auki avainkortilla joka päivä klo 5-23, ja Fressi 24h kuntosalit nimensä mukaisesti vuorokauden ympäri. Keskuskohtaiset asiakaspalvelun aukioloajat löydät keskussivulta, ja lisäksi tavoitat meidät helposti valtakunnallisesti asiakaspalvelustamme.

Kaikissa Fressi hyvinvointikeskuksissa on Lasten Fressi (pl. Kamppi) Kanta-asiakkaille Lasten Fressin hoitopalvelut ovat maksuttomia. Lasten Fressiin voi tehdä ennakkovarauksen Fressi kalenterista: www.fressi.fi/kalenteri.

Lisätietoa Lasten Fressistä: Lasten Fressi

Fressi tarjoaa kattavan valikoiman erilaisia Personal Trainer-palveluja. Tutustu lisää verkkosivulta.

Fressi 24h kuntosaleista löydät hyvin varustellun, laadukkaan kuntosalin ja siistit pukutilat. Kuntosalit ovat auki avainkortilla 24h vuorokaudessa. Listan keskuksista löydät täältä.

Huom! Kaikki Fressi 24h kuntosalit ovat Fressin hyvinvointikeskusten kanta-asiakkaiden käytössä veloituksetta joka päivä.

Katso avoinna olevat tehtävät ja hae mukaan osoitteesta: www.fressi.fi/rekrytointi. Lisäksi voit milloin vain lähettää meille avoimen hakemuksen edellä olevan linkin kautta.

Fressin kanta-asiakkuus

Kuntosalin kanta-asiakkuuden, tai tutummin jäsenyyden, ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä. Olemme koonneet valittavaksesi muutaman selkeän vaihtoehdon, joista voit lukea tarkemmin lisää täältä: https://www.fressi.fi/kanta-asiakkuus

Myöskään sopimusehtojen ei tarvitse olla kilometrin mittaisia; meillä esimerkiksi lopettaminen tai tauottaminen onnistuu hyvinkin joustavasti. Tutustu Fressin malliin täällä: https://www.fressi.fi/kanta-asiakkuuden-ehdot/ (avaa uuden ikkunan)

Jo 12-15-vuotiaat ovat tervetulleita liikkumaan hyvinvointikeskus Fressiin huoltajan kanssa – omalla kanta-asiakkuudella. Yli 16-vuotias saa harjoitella ilman huoltajaa. Alle 18-vuotiaan kanta-asiakassopimuksen vahvistaa aina huoltaja.

Ihan perheen nuorimmille paras ja mieluisin paikka taasen on Lasten Fressi!

Tutustu Fressin palveluihin veloituksetta kaksi viikkoa – aloita milloin vain ja nouda Fressi-kortti valitsemastasi keskuksesta. Valitse tutustumisjakson aikana, millä kanta-asiakkuusvaihtoehdolla haluat jatkaa. Sinua ei veloiteta ennen kahden viikon tutustumisen päättymistä – ei sitoumuksia, peruuta OmaFressissä.

Käytössäsi kaikki 53 Fressin hyvinvointikeskusta ja Fressi 24h kuntosalia palveluineen joka päivä.

Saat tarkemmat tiedot kortin noutamisesta ja asiakkuutesi hallinnasta sähköpostitse heti kokeilujakson aloitettuasi.

Aloita kokeilujakso tästä!

Liittymisen yhteydessä saat sähköpostiisi tarkemmat tiedot kortin omatoimisesta noutamisesta ja aktivoimisesta. Voit tehdä sen milloin tahansa, riippumatta keskuksen asiakaspalvelun aukioloajoista.

Käyttäjätunnuksesi on oma puhelinnumerosi, ja salasanasi on kanta-asiakaskorttisi neljä viimeistä numeroa. Kirjaudu sisään osoitteessa www.fressi.fi/omafressi. Helppoa, eikö totta?

Saat noudettua uuden Fressi-kortin oman Fressisi aulasta. Sisään pääset tilaamalla ulko-ovelta väliaikaisen PIN-koodin (koodiviestin hinta 5€, oma puhelinoperaattorisi veloittaa puhelinlaskun yhteydessä). Tämän jälkeen voit napata avaintarralla merkitystä lokerosta/korttitelineestä käyttämättömän Fressi-kortin ja aktivoida sen saamiesi ohjeiden mukaisesti.

Fressin ja yrityksen välille voi tehdä yrityssopimuksen, jolloin yrityksen työntekijöillä on mahdollisuus mm. saada kanta-asiakkuus sopimushintaan. Tarkemmat tiedot yrityssopimuksista saat sähköpostitse: asiakaspalvelu@fressi.fi

Maksukortin päivitys tapahtuu Oma Fressin kautta kohdasta ”Päivitä maksukortti”

Tarkemmat tiedot eri maksuvaihtoehdoista: www.fressi.fi/liikuntaedutnetissa

Maksaessasi kanta-asiakkuuteesi/FressiTV-jäsenyyteen kohdistuvia maksuja, sinun ei tarvitse ilmoittaa niistä meille; tarkastamme suoritukset ja kohdistamme ne automaattisesti seuraavan mahdollisen kuukauden harjoittelumaksuusi (ennen kuukauden 12. päivää tehdyt suoritukset ehtivät heti seuraavan kuukauden veloitukseen).

Fressi-profiilistasi (www.fressi.fi/omafressi) voit tauottaa omatoimisesti kanta-asiakkuuttasi 5€/kk taukomaksua vastaan. Tauotus tapahtuu 1-3 kuukauden sykleissä ja taukoa on tarvittaessa mahdollista jatkaa. Tauko tulee tehdä viimeistään edeltävän kuukauden 12. päivään mennessä.

Voit myös lopettaa taukosi netissä milloin tahansa; kirjaudu Fressi-profiiliisi ja klikkaa “Oma Profiili”. Fressi-korttisi toimii tämän jälkeen välittömästi!

Kanta-asiakkuutta on mahdollista tauottaa 1-12kk veloituksetta dokumenttia vastaan (armeija, raskaus, pitkäaikainen sairaus tai väliaikainen muutto).

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voit lopettaa taukosi netissä milloin tahansa; kirjaudu Fressi-profiiliisi ja klikkaa “Oma Profiili”. Fressi-korttisi toimii tämän jälkeen välittömästi!

Kanta-asiakassopimus on päätettävissä seuraavan kuukauden loppuun (esim. irtisanominen tehty lomakkeella kotikeskuksessa 13.5., harjoitteluoikeus päättyy 30.6., viimeinen veloituspäivä on 1.6). Määräaikaisen sopimuksen voi päättää suorittamalla kertaluontoisesti 25 euroa jokaisesta jäljellä olevasta kuukaudesta tai todistuksella kuluitta, kun kyseessä on pitkäaikainen sairaus tai muutto paikkakunnalle, jossa ei ole Fressi hyvinvointikeskusta.

Kanta-asiakkuuden päättäminen tapahtuu Oma Fressistä kohdasta ’’Päätä asiakkuus’’ (Fressi 24h kuntosalit) tai paikan päällä keskuksen asiakaspalvelussa (Fressi hyvinvointikeskukset). Sopimus päättyy ilmoituspäivästä seuraavan normaalimaksullisen kuukauden loppuun (=viimeinen kuukausi ei voi olla taukokuukausi).

Haluatko kysyä lisää? Asiakaspalvelumme auttaa mielellään!

Kyllä. Voit olla yhteydessä asiasta Fressin valtakunnalliseen asiakaspalveluun chatin tai puhelinvaihteen kautta. Autamme mielellämme!

Väliaikainen siirto: Mikäli haluat siirtää Fressi kanta-asiakkuutesi väliaikaisesti 1-12kk toiselle henkilölle, voit ilmoittaa sähköpostitse asiakaspalvelu@fressi.fi käyttäjän tiedot (nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, siirrettävä aika).

Ei hätää, sairaustapauksissa asiakas voi hakea hyvitystä sairausajan veloituksiinsa jälkikäteen lähettämällä sairauslomatodistuksen ja selvityksen osoitteeseen asiakaspalvelu@fressi.fi. Omavastuu on 10 vuorokautta. Hyvitys kirjataan seuraavaan tulevaan veloitukseen. Hyvitystä ei anneta, mikäli asiakas irtisanoo sopimuksensa.

Voit muuttaa osoitetietosi kirjautumalla Oma Fressiin.

Ryhmäliikunta & FressiTV

Ryhmäliikunnan ennakkovaraus tapahtuu tästä linkistä: https://www.fressi.fi/kalenteri. Sisäänkirjautumiseen tarvitset oman puhelinnumerosi sekä Fressin kanta-asiakaskortin neljä viimeistä numeroa. Ryhmäliikuntatunneille on mahdollista varata paikka jo 5 vuorokautta etukäteen. Ennakkovarauksen voi tehdä kaikkien Fressi liikunta- ja hyvinvointikeskusten tunneille!

Ryhmäliikuntatunnin peruminen tulee tehdä viimeistään kolme tuntia ennen tunnin alkua. Paikan voit perua näppäräsi Oma Fressin kautta, kohdasta “Varaukseni”.

FressiTV tarjoaa suorina lähetyksinä ja tallenteina suomenkieliset ryhmä- ja yksilöliikuntatunnit, joiden avulla liikut Fressin ammattilaisten ohjauksessa missä vain, sekä lisäksi monenlaista kehittyvää hyvinvointisisältöä. Tarjolla on sekä veloituksetonta, että sydämellä (❤) merkattua, vain tilaajille suunnattua ohjelmaa. FressiTV kuuluu Fressin kanta-asiakkuuteen ilman lisäveloitusta. Tule mukaan – pysytään kunnossa yhdessä!

Kanta-asiakkaat pääsevät kirjautumaan omalla puhelinnumerolla sekä Fressi-kortin neljällä viimeisellä numerolla. Kanta-asiakkuuden ollessa tauolla, käytössäsi ovat veloituksettomat lähetykset sekä tallenteet.

Mikäli et vielä ole kanta-asiakkaamme, voit lukea lisää kanta-asiakkuudesta tai hankkia pelkän FressiTV -asiakkuuden.

Saat tunnit näkyviin televisioosi peilaamalla ensin oman mobiililaitteesi ruudun, ja valitsemalla sen jälkeen koko näytön tilan.

Hyvä Googlen tukiartikkeli aiheesta: https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=fi 

Videon toistaminen onnistuu myös AirPlaylla iPhonesta, iPadista tai iPod touchistahttps://support.apple.com/fi-fi/HT204289#iOS

Puhelinasiakaspalvelumme tavoitat numerosta

010 850 9000
ma-to klo 10-19 sekä pe klo 10-16
(puhelun hintatiedot ja poikkeusaukioloajat alla)

Chat-asiakaspalvelu verkkosivulla

ma-pe klo 10-16
(poikkeusaukioloajat alla)

010-alkuinen palvelunumero

  • Kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,1669 e/min (hinta sisältää ALV:n)
  • Kiinteän verkon lankaliittymistä 0,0835 e/puhelu sekä 0,0691 e/min (hinta sisältää ALV:n)
  • Jonottaminen on lisämaksutonta

040-alkuinen puhelinnumero

  • Normaali matkapuhelumaksu tai kiinteän verkon lankapuhelinmaksu
  • 20.2.2024 klo 12.30-14.00 chat- sekä puhelinasiakaspalvelu suljettu sisäisen koulutuksen johdosta

"Haluamme tarjota aina parasta asiakaspalvelua. Ota reippaasti yhteyttä, niin hoidetaan hommat kuntoon!"

Kokeile Fressiä kaksi viikkoa veloituksetta!

Tutustu rauhassa palveluihimme ja koe Fressin laatu

  • Meistä

  • Rekrytointi

  • Blogi

  • Akatemia

  • Hygienia ja viihtyvyys

  • Turvallisuus

  • Yrityksille

  • Medialle

Scroll to Top